MENERIMA TEMPAHAN GUBAHAN DAN PAKEJ PERKAHWINAN

YANG SUDI........

Memaparkan catatan dengan label Pertunangan. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Pertunangan. Papar semua catatan

25 November 2011

Gubahan...Pelamin...dan ceritaku@jatuh ditimpa tangga...

Musim petukaran cuaca ni membuatkan pertukaran mood dan perasaan,,,juga petukaran kesihatan....mugkin dah ditakdirkan baru-baru ini @d jatuh tangga ...bengkak kaki selang beberapa hari kena demam pulak hu..hu apa nak buat...tulah hidup ni sukar diramalkan.. semalam kita sihat hari ini kita sakit esok  belum tahu lagi....sakit ni nak datang macam kilat tapi nak pergi macam semut...macam kura-kura pun ada...jadi kena sabarlah...ni sambil baring kepala masih rasa berdengung batuk pulak berdahak-dahak...ubat yang dimakan ni pulak membuatkan mata ni asik nak tido jer...ayoooo....padahal kat sebelah ni ada hantaran yang kena buat....minta-mintaklah badan ni sihat cepat....untuk menghilangkan boring jom kita layan majlis pertunangan wawa dari majidi .Beliau telah mengambil khidmat @d untuk pelamin dan solekan.Beliau hanya mahukan pelamin yang simple dan ringkas sahaja.Jadi @d cadangkan pelamin mini basic ini untuk beliau dan tema beliau adalah hijau,memandangkan beliau akan memakai baju berwarna hijau maka @d buatkan pelaminnya berwarna putih .warna hijau hanya pada daun-daun pada hiasan bunga sahaja...ialah kalu  semua dah hijau nanti tenggelam pulak...Beliau setuju dengan cadangan ini dan terhasillah pelamin yang ringkas dan simple ini..Sedikit nasihat yang @d nak berikan pada bakal pengatin dan yang bakal bertunang adalah tentukan budget anda..jika budget telah ditetapkan maka senang untuk kita membuat pilihan..Untuk pelamin basic ini budgetnya kurang dari 500..dari segi hiasan kita boleh berbincang samaada nak scalop kat belakang atau nak bunga kat belakang bukan bermakna hiasannya sama saja..kita boleh ubah mengikut citarasa masing masing...

                               Wawa ketika datang menunjukkan baju yang akan dipakainya pada hari pertunangannya

                    Setelah siap dimake upkan...last touch up ni...sebelum battery cameraku pancit...hu..huu

                                                    Pelamin tunang yang simple boleh juga untuk nikah ni...




17 Januari 2011

GUBAHAN-PERTUNANGAN AYU..taman ihsan jaya j baharu

Minggu ni agak rileks sikit..cuaca pun tak menentu..lembab jer..mood pun macam lembab gak..he..he tapi keje kena buat jugak.Tempahan pun dah mula ada yang masuk.so kalu ada yang nak kawin ker btunang ker buatlah persiapan anda awal2 ya..dari segi tema warna atau aper jer takut nanti tak sempat pulak..kalu majlis dalam bulan jun sekarang dah bolehlah mencari mak/pak andam,cameraman/konopi juga tukang2 masak....jangan dok kata lmbat lagi..sekarang ni masa cepat sangat berlalukan...pejam celik pejam celik terus pejammm he..he.k kali ni kita layan pic pertunangan ayu dari taman ihsan jaya dekat je dengan tempat ad tu...beliau mengambil pelamin ,gubahan dan solekan tapi ad tak dapat menyolekan dia kerana pada tarikh yang sama ad sudah ada tempahan jadi ad telah memberikannyer pada seorang kawan itupun diatas persetujuan ayu..Utuk pertunangannya ayu memilih tema merah hitam..(Tuk pic gubahannyer kita layan kemudian k) jomlah jengok pic ni...
 
Ayu memilih pelamin 6kaki untuk majlisnyer


Hantaran dari pihak lelaki bertema merah hitam dan dari pihak perempuan bertema hitam putih(pic gubahan kita layan kat entry akan datang)

Ayu setelah siap didandan.Busana yang dikenakan adalah dari DZA
.Pakej pertunangan yang mengandungi pelamin 6x6,gubahan P-7,gubahan L-5,sepasang pakaian serta solekan bernilai rm1000.Ad juga ada pakej pertunangan yang menggunakan mini pelamin.Semua bergantung kepada budget anda..

13 Januari 2011

Gubahan...pertunangan/pernikahan (PART 1)

alhamdulilah..ada gak masa nak jengah blok..he..he..kalu tidak sampai berminggu-minggu tak dapat nak jengah...permulaan tahun baru ni..dimulai dengan majlis pertunangan...sebut pasal bertunang sebenarnyer pic yang ad nak kuarkan ni adalahpic tunang dan nikah.Custmer ad ni dah bertunangbeberapa bulan lepas dan kemudian nikah jadi ad kenalah tunggu majlis nikah nyer ni.. baru nak kuarkan pic dia...orgnyer kecil molek jer adik hasmidar ni dari taman nusa perintis gelang patah..masa majlis pertunangannye dia menggunakan khidmat ad untuk gubahan,solekan dan pakaian..pic gubahannyer telah kita layan pada entry yang lepas yang bertajuk gubahan coklet krim..Untuk majlis nikahnyer dia hanya mahukan makeup sahaja pada mulanyer..tapi ad cadangkan pada dia agar mengambil mini pelamin memandangan masa beliau bertunang beliau tidak menggunakan pelamin..dan beliau setuju dengan cadangan ad so masa majlis penikahannyer beliau mahu tema puteri arab..so kita layan dulu pic majlis bertunangnye .
As ketika belum di makeupkan untuk majlis pertunangannyer..
                 Ketika proses memakeupkan....
              Ketika proses mengenakan pakaian..dan tudung..
                           Last touch up...

                              Emmm dah siap..ni..tapi ada yang tak ada ni..ape ehh...

                  OOO...bunga pegang...hadiah dari dza koleksi.....


Saat menuruni tangga untuk upacara menyarungkan cincin..(pic dari blog tuan punya pic)


Pic ni diambil dari block tuan punya pic he..he