MENERIMA TEMPAHAN GUBAHAN DAN PAKEJ PERKAHWINAN

YANG SUDI........

4 Disember 2009

GUBAHAN;kerana baju aku dihina....



Kalau semalam penuh ngan rasa rindu tapi hari ini penuh dengan kemarahan..kesabaran...sabar...sabar....Emm kalu ikutkan hati memang rasanyer dah tercetus perang besar tadi.Adalah seseorang hamba allah ni telah menyiapkan baju yang adi tempah..Oleh kerana adi terlambat mengambilnyer dia dah call berkali2 walaupun telah adi katakan adi akan mengambilnyer juga nanti.Ingatkan bila dia kata ok tu ..oklah rupanyer pagi2 tadi dia dah talipon dah marah2.Amboiiiii kak pedih kata-kata akak tu...Sampai nak bernanah telinga saya ni mendengarnyer..nasip baiklah..saya dok berastafar dalam ati ni...kalu tak haii tak tahulah...Saya dah minta maaf berkali-kali tetap gak akak maki-maki saya sampai terkeluar kata-kata yg TOT........untuk didengar....Ya allah macam tu ke berurusan ngan pelangan kak oiii...saya bukanlah sesuka hati tak nak amik baju tuu.Paling trajis bila dikata baju tu nak di jual kalu tidak diambik...Saya dah tolak ansur dengan akak ..takkanlah akak tak boleh bertolak ansur dengan saya....Sedih sangat....Nasip baiklah dok teringat kata sesorang yang disayangi....pk positiff......kalu tak ehhh....emm tulah kisah nyer bertekak dengan penjahit baju..Tak aperlah aper pun adi dah maafkan kakak tu...Mungkin mood dia tak beberapa baik hari ni..tak siapa yang tahukan...Tapi baju kat bawah ni bukanlah baju yang adi tempah dari kakak tu..Ini adalah diantara baju yang terdapat di tempat adi.,,Semuga esok memberikan sedikit ketenangan.....